02 Aug 2023

🆕 Novosti v Avigilon “Support Community”

Med ključnimi novostmi so:​

  • Vidnost čakalnih dob za podporo: Uporabniki lahko zdaj v realnem času preverijo čakalne dobe za različne kanale tehnične podpore, vključno z Live Chat, SMS, WhatsApp in telefonsko podporo.   ​
  • Izboljšana baza znanja: Članki v bazi znanja so zdaj bolj usmerjeni in prilagojeni uporabniku. Uporabniki se lahko prijavijo v skupnost, sledijo določenim člankom ter prejemajo e-poštna obvestila ob njihovih posodobitvah.​
  • Nova stran za ideje: Uporabniki lahko izrazijo svoje ideje, sodelujejo pri obstoječih predlogih in neposredno delijo predloge z Avigilon Unity in Alta produktnimi ekipami.​

Te izboljšave so namenjene spodbujanju aktivne udeležbe uporabnikov pri oblikovanju izdelkov in storitev ter krepitvi skupnosti.​

 

Za več informacij obiščite uradno stran: Avigilon “Support Community”